پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع علی بن ابیطالب علیه السلام ارومیه

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع علی بن ابیطالب علیه السلام ارومیه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

http://media.farsnews.com/media//8412/Images/jpg/A0176/A0176232.jpg

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار شب گذشته در همایش مشترک ائمه جماعات، هیأت امناء، فرماندهان، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و گرامیداشت روز جهانی مسجد با اشاره به آیه ای از قرآن کریم، گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید «وعده دادیم مؤمنانی که عمل صالح انجام می دهند که خلافت روی زمین به آن ها می رسد»

وی اضافه کرد: وعده ی الهی دو شرط برای تحقق دارد که یکی ایمان و دیگری عمل صالح است.

فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: روی زمین نبرد، نبرد قدرت است یعنی اراده خدای متعال این است که روی زمین حاکمیت دست مومنان قرار گیرد در حالی که شیطان اراده می کند که حاکمیت در دست مومنان قرار نگیرد و این نبردی بین اراده الهی و اراده شیطان است.

وی گفت: اگر می خواهید در برابر جریان باطل وعده الهی تحقق پیدا کند باید تا جایی که می توانیم نیرو جمع کنیم اما این دو نیرو تفاوت دارد که نیروی او شیطانی و نیروی ما الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: اگر می خواهیم خلافت خدا بر روی زمین تحقق پیدا کند باید مساجد آباد شود و همه در آن جمع باشیم.

وی افزود: کسی که در مسجد تربیت شود از تهدیدات نمی ترسد و به دشمن اجازه نمی دهد که به ناموسش چپ نگاه کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: مسجد مکانی برای تربیت نیرو است تا دست در دست هم دهند و کمر طاغوت را بشکنند تا خلافت روی زمین تحقق یابد.

تحقق خلافت بر روی زمین با آمدن مهدی موعود (عج) است
فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: تحقق خلافت بر روی زمین با آمدن مهدی موعود(ع) است و مقدمه خلافت بر عهده ماست.

وی اضافه کرد: در مساجد باید فریاد یا بقیه الله زده شود و دعا برای ظهورش مسجد را فرا گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: باید مسلمانان تمام دنیا اعم از شیعه و سنی، پایان دعاهایشان  «اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» باشد.

مسجد سنگر است
فرمانده قرارگاه عمار با بیان این که مسجد سنگر است و کسی که در سنگر باشد  به چیزی نیاز ندارد و در امنیت است، افزود: دشمنان می خواهند مساجد را از ما بگیرد و هدف آن ها بدل سازی است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اظهار داشت: فرهنگ سازی باید در مساجد صورت گیرد و جوانان و نوجوانان در مساجد تربیت شوند چرا که فرهنگی که در بیرون از مسجد ساخته شود دوام نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فردی که در مسجد تربیت می شود با یک مذاکره با آمریکا، قبول نمی کند که دیگر آمریکا دشمن اسلام نیست و اسرائیل نیز در موج قدرت آمریکا زنده است.

حجت السلام والمسلمین طائب با بیان این که دشمن می خواهد بین سه قسمت مسجد اختلاف بیندازد، اضافه کرد: این سه قسمت شامل روحانی، بسیج و هیأت امناء است و باید در این جهت هوشیار و مراقب بود

۹۴/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی