پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع علی بن ابیطالب علیه السلام ارومیه

پایگاه اطلاع رسانی مسجد جامع علی بن ابیطالب علیه السلام ارومیه

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

http://www.uromnews.ir/uploads/thumbnails/thum-1d34ac7af149cc63342-etekhaf_95_(13).JPG

گزارش تصویری آخرین روز مراسم اعتکاف مسجد جامع علی بن ابیطالب(ع)شهرک ایثار ارومیه منتشر شد.

انتهای پیام/

نظرات  (۲)

۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۶ حاج آقا خلیل زاده

سلام دوستان

خدا قوت واقعا مراسم با حالی بود.

هرچند اون نقص مهمی که گفتم خدمتتون زیاد به چشم میومد خخخخخ

از همه اونایی که مراسم رو مدیریت کردن تشکر میکنم

مخصوصا حاج آقا حسنی و حاج آقا دیندار و سید مسعود و تقی زاده و مخصوصا اونی که نگا میکنه و میگه چرا اسم منو ننوشته خخخ

این دوازدهمین باری بود که اعتکاف شرکت کردم و بیشتر از بقیه به دلم نشست

اجرتون با بی بی دو عالم فاطمه زهرا(س)

۱۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۴ محمدحسین شیردل
سلام 
 انصافا مراسم خیلی خوب بود ازهرنظرکه بگین 
   من اولین بار بود که تو مراسم اعتکاف شرکت می کردم 
  اعتکاف محیطیه که گناه جرأت نمی کنه طرف انسان بیاد 
 و آخرین کلام من :اللهم عجل لولیک الفرج   

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی